gad
fbpw
WeddingDJs.cz   >   Jak budou vypadat svatby v roce 2020?

Jménem nevěst, ženichů a svatebních dodavatelů jsme se koncem dubna obrátili na Ministerstvo zdravotnictví s otázkami týkající se specifických hygienických podmínek. Zatím bez odpovědi. Pracujeme však na tom, abychom získali důležité informace pro pořádání svateb. Všechny dotazy jsme setřídili a vypsali níže. Postupně k nim budeme připisovat odpovědi.


Obřady

1.1. Jaké specifické hygienické podmínky budou platit pro obřady ve vnitřních prostorách?

Kolik osob (včetně dětí) se může zúčastnit obřadu kromě oddávajícího a matrikářky?
Započítavají se do povoleného počtu osob na svatbě také svatební dodavatelé (koordinátorky, svatební kapela, DJ, fotograf, kameraman)?
Jak velké musí být rozestupy hostů?
Bude platit povinnost nošení roušek pro všechny hosty, svědky i novomanžele?
Budou povoleny osobní gratulace od přítomných hostů? Pokud ano, za jakých podmínek?
Budou povoleny přípitky po skončení obřadu?
V jaké vzdálenosti je možné umístit živé hudebníky nebo DJe, kteří se starají o ozvučení obřadu?
Budou hosté muset mít roušky během společného focení?

1.2. Jaké specifické hygienické podmínky budou platit pro obřady ve venkovních prostorách?

Kolik osob (včetně dětí) se může zúčastnit obřadu kromě oddávajícího a matrikářky?
Započítavají se do povoleného počtu osob na svatbě také svatební dodavatelé (koordinátorky, svatební kapela, DJ, fotograf, kameraman)?
Jak velké musí být rozestupy hostů?
Bude platit povinnost nošení roušek pro všechny hosty, svědky i novomanžele?
Budou povoleny osobní gratulace od přítomných hostů? Pokud ano, za jakých podmínek?
Budou povoleny přípitky po skončení obřadu?
V jaké vzdálenosti je možné umístit živé hudebníky nebo DJe, kteří se starají o ozvučení obřadu?
Budou hosté muset mít roušky během společného focení?



2. Stravování - formou společné hostiny a rautu

2.1. Jaké specifické hygienické podmínky budou platit pro svatební hostinu ve vnitřních prostorách?

Kolik osob včetně dětí se může zúčastnit hostiny?
Započítavají se do povoleného počtu osob na svatbě také svatební dodavatelé (obsluha, koordinátorky, svatební kapela, DJ, fotograf, kameraman)?
Jak velké musí být rozestupy hostů u stolů?
Musí hosté nosit roušky i během hostiny?
Bude povolena tradice krájení krájení svatebního dortu? Pokud ano, za jakých podmínek?
Budou povoleny proslovy (rodičů, svědků, družiček)? Pokud ano, za jakých podmínek?
Bude povoleno hostům stravovat se formou rautu? Pokud ano, za jakých podmínek?
Bude muset být na místě i obsluha, která na rautu servíruje hostům jídlo na talíř?

2.2. Jaké specifické hygienické podmínky budou platit pro svatební hostinu ve venkovních prostorách?

Kolik osob včetně dětí se může zúčastnit hostiny?
Započítavají se do povoleného počtu osob na svatbě také svatební dodavatelé (obsluha, koordinátorky, svatební kapela, DJ, fotograf, kameraman)?
Jak velké musí být rozestupy hostů u stolů?
Musí hosté nosit roušky i během hostiny?
Bude povolena tradice krájení krájení svatebního dortu? Pokud ano, za jakých podmínek?
Budou povoleny proslovy vybraných hostů (např. rodičů, svědků, družiček)? Pokud ano, za jakých podmínek?
Bude povoleno hostům stravovat se formou rautu? Pokud ano, za jakých podmínek?
Bude muset být na místě i obsluha, která na rautu servíruje hostům jídlo na talíř?



3. Mezinárodní svatby

3.1. Jak postupovat v případech, kdy jsou na svatbu pozvaní hosté (rodinní příslušníci, svědci, družičky, děti, přátelé a kamarádi snoubenců), kteří

a) jsou české národnosti pracující v zahraničí?
b) jsou cizí národnosti žijící v zahraničí?
c) žijí na Slovensku a mají slovenské občanství?

3.2. Za jakých podmínek bude možné uskutečnit svatbu v případě, že jeden ze snoubenců a jeho rodina pochází z jiné země? Je možné, že bude povolen příjezd bez nutnosti 14 denní karantény?

3.3. Jak postupovat v případě, že oba snoubenci žijí momentálně v zahraničí s trvalým či přechodným pobytem v ČR?

3.4. Jak postupovat v případě, že se budou snoubenci oddávat na Slovensku, ale hostinu pořádají v Česku? Bude platit na všechny hosty karanténní opatření?

3.5. Bude možné vycestovat po obřadu v ČR na svatební hostinu, která se pořádá v sousední zemi nedaleko hranic? Pokud ano, za jakých podmínek?




4. Ubytování hostů

4.1. Jaká omezení budou platit pro ubytování svatebních hostů v hotelích, penzionech a dalších ubytovacích zařízeních?

4.2. Jaká omezení budou platit pro ubytování svatebních hostů v ubytovacích zařízeních se společnými prostory pro nocleh (jako jsou např. chaty, chalupy)?




5. Doprovodný program

5.1. Jaké specifické hygienické podmínky budou platit pro taneční zábavu ve vnitřních prostorách?

Kolik pozvaných hostů se může zúčastnit taneční zábavy?
Započítavají se do povoleného počtu osob na svatbě také svatební dodavatelé (koordinátorky, svatební kapela, DJ, fotograf, kameraman, řidiči)?
Bude možné uskutečnit novomanželský tanec?
Bude možné tancovat i s rodiči novomanželů?
Za jakých podmínek se může na svatbě tancovat? Budou muset mít hosté při tanci roušky a v jakých rozestupech budou moci tancovat?
Bude plošně nařízena doba, kdy má taneční zábava skončit?
Bude povoleno na svatbě používat mezi hosty jednorázové fotoaparáty a polaroidy?
Budou povolen na svatbě provoz fotokoutků s obsluhou? Za jakých podmínek? Budou muset mít hosté nasazené roušky při focení?
Budou muset nosit roušky svatební koordinátorky, hudebníci a DJs?

5.2. Jaké specifické hygienické podmínky budou platit pro taneční zábavu ve venkovních prostorách?

Kolik pozvaných hostů se může zúčastnit taneční zábavy?
Započítavají se do povoleného počtu osob na svatbě také svatební dodavatelé (koordinátorky, svatební kapela, DJ, fotograf, kameraman, řidiči)?
Bude možné uskutečnit novomanželský tanec?
Bude možné tancovat i s rodiči novomanželů?
Za jakých podmínek se může na svatbě tancovat? Budou muset mít hosté při tanci roušky a v jakých rozestupech budou moci tancovat?
Bude plošně nařízena doba, kdy má taneční zábava skončit?
Bude povoleno na svatbě používat mezi hosty jednorázové fotoaparáty a polaroidy?
Budou povoleny na svatbě fotokoutky s obsluhou? Za jakých podmínek? Budou muset mít host= nasazené roušky při focení?
Budou muset nosit roušky svatební koordinátorky, hudebníci a DJs?



6. Povinnost nošení roušek na svatbě

6.1. Od jaké doby nebude povinné nošení roušek na svatbě (na obřadě, na hostině / rautu a večerní oslavě)?

6.2. V případě, že roušky nebudou na svatbě povinné, pro kolik osob by tato výjimka platila?

6.3. Jakým způsobem budou hosté s rouškou konzumovat svatební menu?

6.4. Budou hosté povinni nosit roušky během přepravy v autobuse, dodávce či osobním voze?

6.5. V případě pořádání svatby na vlastním pozemku, kde by bylo cca 20 rodinných příslušníků, je možné uspořádat takovouto akci bez roušek?





Dotazy byly sesbírány online dotazníkovou formou od 22.4. do 27.4. 2020 na stránce https://www.weddingdjs.cz/svatby-v-roce-2020. Dotazník vyplnilo 246 respondentů. Celkem bylo odesláno 558 dotazů. Tyto dotazy jsme setřídili a zkompletovali do finální podoby viz. výše. Respondenti souhlasili s uvedením svého jména v této "Žádosti o více informací týkajících se pořádání svateb v roce 2020".

Photo by: kamilandsimona.com & DJ Photos: Tino Kratochvíl, Photo Nejedlí.

Všeobecné obchodní podmínky Pravidla pro ochranu osobních údajů Pravidla DJs pro ochranu osobních údajů Cookies

Při poskytování služeb používáme cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas.

Copyright © 2024 WeddingDJs.cz

Poptejte nás